sobota, 22 listopada 2014

10. Dorosłość jest głupia!

Kiedy byłam małą, niewinną Izią to marzyłam o momencie, w którym dorosnę, wyjadę z domu i będę żyć na własny rachunek. Będę studiować, znajdę pracę, męża i po jakimś czasie pojawią się śliczne dzieciaczki w liczbie trzech.

Niestety to wszystko nie jest takie proste. Dorosłość to ciągłe pasmo niepowodzeń, prób i błędów. Trzeba brać za wszystko odpowiedzialność - nawarzyłeś piwa? To go wypij. Nie chce Ci się wstać do pracy? Lepiej rusz zadek, bo szef może Cię wyrzucić. Jesteś chory i leżysz z 40 stopniową gorączką? Biegnij do lekarza i apteki, to już nie te lata, że Mama przynosi Ci gorącą herbatę z cytryną i miodem do łóżeczka.

Trzeba się nauczyć samodzielności. Nawet jeśli mamy drugą połówkę to nie możemy wierzyć, że ona zawsze nam pomoże, albo zrobi coś za nas. Smutna prawda - gdy ufamy komuś za bardzo to istnieje całkiem duże prawdopodobieństwo, że spotka nas rozczarowanie. Nie żebym nie wierzyła w miłość - jestem nieuleczalnym romantykiem. Mówię z własnego doświadczenia. Ludzie to tylko ludzie. Pojawiają się i znikają. Musimy być samowystarczalni w razie jakiś niespodziewanych wydarzeń.

Aktualnie od paru dni choruję i stąd takie przemyślenia. Brakuje mi czasów kiedy leżałam beztrosko w salonie, przed telewizorem i oglądałam bajki, a jedzenie i leki pojawiały się magicznym sposobem na stole przede mną. Nie mówię, że teraz mi źle - mam mojego Ukochanego, który o mnie dba i mi pomaga. Ale myślę sobie - co by było gdybym była sama. Parę dni temu zasłabłam i moja głowa nawiązała całkiem bliskie kontakty z kantem pralki.

Dlatego też siedzę i myślę sobie, że dorosłość jest do dupy.

Chcę być małą, głupiutką dziewczynką, której wydaje się wszystko takie proste!

A teraz małe ogłoszenie parafialne. Planuję wrócić do robienia zdjęć. W związku z tym zrobię paru osobom zdjęcia na zasadzie TFP. Teren Krakowa. Zgłoszenia chętnych pod postem :).
I parę przykładowych zdjęć mojego autorstwa.


































19 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia ! tak wróć do ich robienia ;3 szkoda że nie mieszkam na terenie Krakowa ;//
    zapraszam http://beavesomee.blogspot.com/2014/11/pozory-myla.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;3
    http://my-mmortal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! ;)
    Ja chciałabym wrócić do podstawówki, a nawet przedszkola, bo tam naprawdę było łatwiej i przyjemniej, ale cóż... Trzeba żyć i nie poddawać się. Jakoś to będzie. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zdjęcia szkoda że nie mieszkam w krakowie :(
    A co do postu mam 14 lat i też mam takie myśli, że chciałabym być już dorosła i wgl. ale po przeczytaniu nasuwają się pewne refleksje :/ i chyba nie chcę tak szybko dorastać ...
    http://cozrobisznicniezrobisz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację! Kiedyś myślałam, że fajnie będzie być dorosłą, ale podliczając wszystkie koszty, o których nie myślałam będąc dzieckiem (tj. paliwo na dojazd do pracy, leki itd.) to mi się tego wszystkiego odechciało :c

    A nawiasem piękne zdjęcia robisz, gdybym nie była spod Wrocławia to chętnie bym się na taką sesję wybrała! Pozdrawiam i wysyłam wirtualną czekoladę!

    life-by-moro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcąc nie chcąc musiałam dorosnąć dość szybko, ale wyszło mi to na dobre mimo wszystko. Teraz w wieku 18 lat nie lubię tematów rodzina, dzieci, małżeństwo. Choć chce to spełnić w przyszłości. Dzieciństwo to super sprawa, ale później jest czas na realizacje siebie i to chyba jeszcze fajniejsze :)

    Bardzo mi miło, że zainteresowałaś się moim blogiem w poszukiwaniu współpracy. Oczywiście jestem jak najbardziej zainteresowana:) W razie dalszych chęci z Twojej strony proszę o kontakt mailowy kajka_9@wp.pl
    Będzie mi bardzo miło podjąć współpracę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kilki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!
    Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia - jestem jak najbardziej chętna na TFP :)
    Skontaktuj się ze mną poprzez mail - adres na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorosłość to pojęcie względne, a Ty robisz śliczne zdjęcia :)

    www.kailakarolina.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie się wybiorę z Tobą na sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorosłość na swoje wady i zalety jak każdy okres w życiu;) Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. WSPANIAŁE, WYJATKOWE ZDJĘCIA

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! *-*
    Ja też uważam, zę dorosłość jest głupia i chociaż mam 15 lat i ktoś w moim towarzystwie mówi,z ę chce byś dorosły, mówię mu zawsze, lepiej, zebyś nie był, nie myśl o tym co będzie, tylko o tym co jest, bo keidyś beziesz załował, ze jesteś dorosły i przegapiłeś swoje dzieciństwo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! :)
    http://aburseme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post ! ♥
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre zdjęcia dosłownie jak z tumblra, po prostu super :-)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia-obserwuję bloga i zapraszam do siebie

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jeej jakie cudowne zdjęcia ;)
    co powiesz na wspolna obs ? :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hello :) jakiś czas temu dostałam propozycję o współpracy TFP, aktualne ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zapraszam do lektury i śledzenia :)

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.