czwartek, 13 listopada 2014

09. Jak kreatywnie zmarnować czas?

"Jeśli marnowanie czasu daje Ci radość to nie jest to czas zmarnowany"
John Lennon

Mogę spokojnie nazwać się mistrzem marnowania czasu. Uwielbiam spędzać wolne chwile na bezproduktywnych zajęciach, z których nie ma absolutnie żadnego pożytku. Tak więc sentencja "Carpe Diem" się u mnie nie sprawdza. Co prawda "chwytam dzień", ale po mojemu. 

Przeglądanie stron internetowych, oglądanie głupich, śmiesznych filmików na youtubie (lub takich co miały być śmieszne, ale nie wyszło, ups), nałogowe oglądanie komedii romantycznych (o tym będzie seria postów, o ile moja prokrastynacja na to pozwoli), lajkowanie zdjęć na instagramie -to niektóre z moich ulubionych czynności. 

Czyste marnotrawstwo nieprawdaż? Ostatnio postawiłam sobie cel życiowy - do końca roku muszę mieć ocenionych 1000 filmów na filmwebie. Moi znajomi to wyśmiali i pewnie i Wy to zrobione - głupia baba nie ma już co robić to filmy będzie oceniać!

Z jednej strony - owszem. Mogłabym czas poświęcony na oglądanie filmów spożytkować w jakiś bardziej produktywny sposób, ale... Po co? Aktualnie oceniłam 929 filmów, do celu brakuje mi 71. I tak! Daje mi to radość! Więc według Johna Lennona nie marnuję czasu! Ha, szach mat niedowiarki! 

Jestem również ogromną fanką tulania mojego Ukochanego - mogłabym tak spędzać godziny i dnie. Leżeć i nic nie robić - ale po raz kolejny - lubię to ! W końcu pielęgnuję moją miłość, a to w jakiś sposób wpływa na nas obu pozytywnie. 

Ja i mój Ukochany w Wiedniu.
Tworzenie tego bloga również można podciągnąć pod nikomu niepotrzebne zajęcie, przecież i tak prawie nikt go nie czyta - ale pisanie dla tych paru osób, które zabłądziły w internetach i tu trafiły sprawia mi wielką przyjemność.

Zapomniałabym! Kocham jeść! Szczerze! Pochłaniam wszystko co się da, z wyjątkiem tego co mi nie smakuje. Ciągle coś żuję, przeżuwam i nienawidzę uczucia pustego brzucha. Więc gdy tylko zaczyna brakować mi zajęcia - szukam czegoś do przekąszenia. Obżartuch ja.

Jest to kolejna notka o wszystkim i o niczym. A Wy w jaki sposób "marnujecie czas"? Czekam na Wasze odpowiedzi, bo być może robicie coś co trafi do moich ulubionych nieproduktywnych czynności :)


Kolejny raz - miłego wieczoru!


Poniżej zdjęcia mojego autorstwa, przedstawiające moje marnowanie czasu - robienie "twórczych" zdjęć i ich przerabianie. Jedzenie, dużo jedzenia. Moje głupie miny.


Miśka (www.misseffect.com) i Michał.






Ja i Miśka. Fot. Dawidek. Albo Michał. Albo Pajki.
Przeróbka - ja.

To wcale nie jest wino.


I podsumowanie posta. Miałam robić projekty...

12 komentarzy:

  1. Jeeeeeeść... najchętniej słodycze i fast-foody ahhhhhh :D
    Tulić mojego lubego też uwielbiam :)
    A komedię romantyczną to polecam "Szkoła uczuć", ale pewnie już to oglądałaś? przepiękny i wzruszający film...
    pozdrawiam
    Daria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dokładnie, MacDonalds moim drugim domem :D

      Komedię widziałam, tak jak chyba większość, która powstała i teraz cierpię na niedobór :(

      Usuń
  2. fajny blog :-)
    pozdrawiam i zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :) słodcy jesteście z chłopakiem :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha genialny post! Ostatnio też sie zastanawiałam nad swoim życiem i doszłam do wniosku, że nawet kiedy nic nie robię to nie przeszkadza mi to! Więc mam podobne zdanie! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny cytat. Fajne zdjęcia i strasznie słodkie z chłopakiem.
    Obserwujemy?
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas szczęśliwy, nie jest stracony :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia ! Takie pozytywne ;)
    Zapraszam na KONKURS !
    http://stroutfitter.blogspot.com/2014/11/uwaga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne zdjęcia robisz i w dodatku ta przeróbka, dopełnia te zdjęcia.http://addmetoyou.blogspot.com obserwuję, bardzo mi się tu podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne zdjęcia ! bardzo fajny post :))

    OBSERWUJE sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, fajne zdjęcia.
    Każdy "chwyta dzień" po swojemu ;)
    Powodzenia w ocenianiu filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje.
    http://byclepszawersjasiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zapraszam do lektury i śledzenia :)

Weryfikacja obrazkowa wyłączona.